31 octombrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Top 50 Branduri fascinante în România

Şi cele două branduri de bere aflate în Top 5.

Din oceanul de branduri care ne asaltează zi de zi se desprinde un grup aparte, care ocupă un loc special în mintea şi sufletul nostru. Un studiu realizat de Unlock Market Research în exclusivitate pentru revista Biz dezvăluie pentru al doilea an consecutiv brandurile care îi fascinează pe români.

Brandurile aflate anul acesta în Top 10 confirmă apetenţa românilor pentru component aspiraţională a fascinaţiei, dar şi aprecierea pentru inovaţie şi curaj. Iar prezenţa unui brand românesc între primele zece demonstrează că putem lupta de la egal la egal cu mărcile globale. Clasamentul integral poate fi văzut aici.

Salut poziţia brandului Stella Artois. Pun pariu că şi ei ne salută de pe locul 4. stella-artois-logo

Originară din Leuven, Stella Artois a apărut ca brand în 1926 şi este o bere care vorbeşte consecvent şi cu har despre rafinament, bun gust, tradiţie şi respect. Cea mai recentă campanie Stella Artois este centrată în jurul Ritualului de Turnare a Berii în 9 paşi, care subliniază unicitatea brandului pe o piaţă tot mai aglomerată. De altfel, utilizatorii sunt invitaţi online într-un “Club des Connaisseurs”, care recomandă locuri şi experienţe rafinate şi unice din toată lumea.

Cei de la Heineken stau şi ei confortabil, mai exact pe podium; şi mai exact, pe locul 3. Şi acest lucru ne bucură.

heineken-logo-1La aniversarea de 140 de ani, Heineken se bucură de prezenţă în aproape toate ţările şi este considerat cel mai valoros brand internaţional de bere premium din lume. Recent a fost lansată cea de a doua serie Dropped, parte a campaniei globale The Voyage, care testează reacţiile şi acţiunile oamenilor atunci când sunt scoşi din cotidian şi abandonaţi în marele necunoscut, având la dispoziţie doar câteva lucruri utile în găsirea drumului spre casă.

Până una, alta,  n-avem nici un brand românesc de bere care să ne fi fascinat prea mult, cel puţin nu în topul de faţă. Dar vă propun altceva: cine şi pe ce brand de bere (românesc) pariază pentru anul viitor? Şi vreau multe răspunsuri, să se ştie că avem aşteptări de la ei.

Despre Alexandra Blas

Un comentariu

  1. Eu aş merge pe Ciuc. Cred că ei se implică cel mai mult în promovare dintre berile româneşti. Dar nici cu Stejar nu mi-e ruşine.

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii