03 decembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Timișoreana oprește consumatorii pentru un moment

Asta ne spune noua campanie Timişoreana, care îi provoacă pe consumatori să se oprească pentru moment şi să observe lucrurile din jurul lor.

”E bine ca din când în când să îţi faci timp… să te opreşti. E un aspect pe care atât noi cât şi consumatorul l-am găsit foarte relevant pentru vremurile grăbite pe care le trăim. Din grabă poţi trece pe lângă multe momente care merită trăite. De aici campania care ne arată că ni se pot întâmpla lucruri frumoase atunci când ne facem timp pentru ele. Pentru ca asta să nu rămână doar la nivel declarativ, am vrut să transmitem prin noul spot TV o stare de bine, pe care oricine o poate trăi, savurând o Timişoreana. Chiar şi în faţa televizorului”, a declarat Ioana Munteanu (Group Creative Director, GMP Advertising).

“Mesajul acestei campanii, ‘Savurează pe îndelete o bere de tradiţie’, este noutatea cu care marca Timişoreana îi întâmpină pe consumatori în această primăvară-vară. Spotul punctează cele două lucruri importante pentru audienţa noastra: produsul, adică berea proaspătă, rece, numai bună de gustat, şi apropierea faţă de marcă, subliniată prin regăsirea oricărui consumator în îndemnul de a se opri şi de a se bucura de lucrurile frumoase din jur. Sperăm ca acest nou mesaj să răsplătească loialitatea consumatorilor. Datorită lor Timişoreana rămâne berea preferată a românilor”, spune Cristina Gherman (Senior Brand Manager, Timişoreana).

Revenim şi cu spotul TV.

via IQads

photo-large-25758

Despre Delia Chirilă

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>