14 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Peste 215.000 de români la URSUS Evolution

Evoluţia muzicii româneşti și cea mai tare experienţă a verii a însemnat 4 oraşe, 21 de trupe autohtone și peste 215.000 de fani pregătiți să facă atmosferă pe muzica lor.

Reprezentanţii celor mai cunoscute genuri muzicale au cântat şi încântat publicul URSUS Evolution. Acorduri de rock, sample-uri de hip-hop, beat-uri electro sau sound-uri alternative: Robin & The Backstabbers, E.M.I.L., Les Elephants Bizarres, Steelborn, Toulouse Lautrec, The Mono Jacks, Byron, Nişte Baieţi, The MOOoD, Grimus, Travka, Luna Amară sau greii Paraziţii, raku, C.T.C., Viţa de Vie, Cargo, Guess Who, Şuie Paparude, VAMA şi IRIS.

Pe scena-instalaţie, care a împrumutat elemente industriale dintr-o fabrică de bere, decorul replicând cazane, manometre şi alte elemente din procesul fabricării beriim, alături de artiştii consacraţi și-au făcut debutul 16 trupe noi, selectate prin concurs pe pagina de Facebook URSUS România, în aplicaţia dedicată. La concurs s-au înscris 163 de trupe şi s-au dat 22.500 de voturi. Astfel, trupele care în final au avut privilegiul de a deschide pentru formaţiile deja consacrate au fost: RPK, Sophisticated Lemons, Antarctica, Sick Sound Crew, Subatomic Zoo, Mentally Safe, Ultimu’ nivel, Ska-nk, Anemic Disco, Paradox, Sukar Nation, Guvid, East Roots, Plastik Charm, Junk & Samurai şi Changing Skins.

Concertele au fost transmise live pe pagina de Facebook a brandului pentru mai mult de 300.000 de oameni. URSUS România a înregistrat peste 110 milioane de impresii, 50.000 de like-uri, 6.000 de comentarii şi peste 5.000 de share-uri. Fanii trupelor au avut posibilitatea de a-şi întâlni artiştii preferaţi în back stage, utilizând aplicaţia Prevyou şi răspunzând la un quizz despre trupa favorită sau participând la concursurile interactive organizate pe pagina de Facebook URSUS România, prin care puteau câştiga braţări de acces în Golden Circle.

Site-ul  www.ursus.ro/evolution/  a fost o sursă importantă de informaţii pentru fanii formaţiilor. Pe parcursul festivalului, site-ul a înregistrat nu mai puţin de 50.000 de vizite şi peste 130.000 de vizionări.

Şi, cine nu a reuşit să ajungă la URSUS Evolution, cu siguranţă că a căutat deja pe Youtube clipuri din concertele susţinute de trupe în aceasta vară pe scena festivalului sau spoturile TV lansate anul acesta pentru campania URSUS Evolution. Materialele video cu înregistrările din cadrul concertelor susţinute de artiştii URSUS Fest, URSUS Evolution 2011 şi 2012 au avut deja peste 3 milioane de vizionări.

Un lucru este cert – la cât de fain a fost URSUS Evolution în 2012, nu trebuie ratat URSUS Evolution 2013.

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>