01 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Dropped, by Heineken

București, 3 iunie 2013 – Legendele se nasc sau sunt create? Pentru a afla răspunsul la această întrebare, Heineken propune un experiment curajos, care face parte din cea mai recentă campanie globală, Voyage. Campania își propune să afle de pot face oamenii atunci când sunt scoși din cotidian și abandonați în marele necunoscut. Imaginează-ți! Ești o persoană foarte sociabilă și sigură pe sine. Ești selectat să pornești într-o aventură legendară – ceva ce n-ai mai experimentat până acum. Dar te trezești în sălbăticia dezolantă a Alaskăi – singur printre ghețari, având la tine doar un colac de salvare, un costum și un bilet de avion înapoi spre casă, în condițiile în care aeroportul este la sute de kilometri depărtare.

Aceasta este Voyage, cea mai recentă campanie a brandului Heineken, prin care diferite persoane sunt abandonate în cele mai îndepărtate colțuri ale lumii, având cu ei doar minimul de provizii și câteva indicații de bază. Rezultatul este ‘Dropped’ – o serie de episoade de aventură bazate pe experiențele de călătorie, legendare, trăite de acești exploratori și oferite de Heineken.

Voyage este cea de-a cincea ediție a platformei Heineken Legends, o campanie integrată care va fi comunicată pe diverse medii precum TV și online. Consumatorii vor putea avea o experiență interactivă prin intermediul canalului YouTube Heineken® Dropped. Aici vor urmări fiecare călătorie ‘Dropped’, vor avea acces la conținut de tip documentar și vor putea contribui cu propriile înregistrări video, luând parte la propria lor călătorie legendară.

Fiecare aventură de călătorie ‘Dropped’ va fi construită în jurul caracterului protagonistului său, determinându-l să își descopere limitele și să își învingă temerile. Pe patru continente, călătorii legendari se vor confrunta cu o multitudine de provocări precum terenuri accidentate, localnici curioși și mijloace de transport neobișnuite. Pe măsură ce episoadele Dropped ni se dezvăluie, experimentul social va prinde viață, iar spectatorii fiecărei aventuri vor putea urmări itinerariul călătorilor prin intermediul unui jurnal de călătorie.

Destinația finală? Acasă. Oare vor reuși? Răspunsul se află în fiecare dintre călători, rezultatele seriei Dropped fiind absolut spontane. Totul ține doar de dorința fiecărui participant de a depăși provocările, aceasta fiind unica modalitate de măsurare a succesului. Astfel, legendele nu sunt create, ci se nasc în situații limită.

Heineken Voyage TVC Still 6.

Spotul TV Voyage, din care a fost inspirat și experimentul de călătorie Dropped, a fost lansat oficial pe 1 iunie, urmând ca pe 3 iunie să fie dezvăluite și episoadele primei aventuri Dropped pe site-ul www.Heineken.com și pe canalul YouTube. Fiecare experiență Dropped va fi compusă din trei episoade completate cu materiale de la filmări.

Andrea Veress, Global Brands Group Brand Manager HEINEKEN Romania, declară: “Prin campania Voyage ne dorim să îi inspirăm și să îi determinăm pe consumatorii noștri să fie deschiși către ce se întâmplă în lume. Vrem să le oferim șansa să își depășească limitele, să fie spontani și să își dezvăluie personalitatea  într-o călătorie de nedescris! Privitorii, nu doar participanții la această campanie, vor putea contribui în mod constant la aceste aventuri legendare, care vor alimenta social media în următoarea perioadă.”

Consumatorii care cumpără Heineken în ambalajul special de promoție vor putea înscrie codul promotional și vor participa la un joc online, care le testează abilitățile de navigare în cadrul unei călătorii digitale. Câțiva norocoși vor câștiga propria lor experiență de călătorie legendară, cu premii ce includ călătorii pline de aventură și adrenalină, culminând cu o experiență la care orice aventurier adevarat aspiră: un training spațial.

Prima călătorie din seria Dropped va fi lansată pe 3 iunie, iar următoarele aventuri vor fi dezvăluite la fiecare trei săptămâni.

Acțiunea filmului se plasează în colorata Indie, iar eroul nostru ajunge într-un îndepărtat avanpost indian și este pus în diverse situații ciudate și bizare, când își pierde animalul de companie, o capră. Fiind un veritabil ‘Man of the World’, el știe cum să se strecoare cu ușurință prin această lume nouă, chiar dacă se află pe un teritoriu necunoscut.

Creat de Wieden + Kennedy Amsterdam, spotul TV Voyage a fost regizat de Fredrik Bond, de la Sonny Londra, care a regizat și următoarele spoturi din campania Legends – The Entrance (2010), The Date (2011) și The final (2013).

Despre Alexandra Blas

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii