05 decembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Heineken prelungeste parteneriatul cu UEFA Champions League

HEINEKEN anunță astăzi extinderea acordului de sponsorizare cu UEFA Champions League. Heineken®, cea mai mare marcă internațională de bere premium, continuă sa fie partenera celei mai prestigioase competiții de fotbal, până în sezonul 2017 – 2018 inclusiv.

Heineken® este alături de UEFA Champions League încă din 2005. Acest parteneriat permite mărcii Heineken® să își construiască, la nivel global, statutul de bere favorită a întregii lumi. Anul trecut, UEFA Champions League a avut o audiență cumulată de peste 4 miliarde de telespectatori din 220 de țări și teritorii, contribuind în același timp la creșterea brandului.

Prin reînnoirea contractului, Heineken® obține drepturi asupra unor programe UEFA Champions League exclusive precum Back Stadium Tour și UEFA Champions League Trophy Tour, care vor fi transmise pe toate canalele de social media ale brandului. De asemenea, își păstrează drepturile de partener în cadrul secțiunii video UEFA Champions League de pe www.uefa.com.

Acordul recent reînnoit oferă un teren propice pentru dezvoltarea de campanii legendare, inovatoare și premiate, ce se adresează consumatorului. În plus, acesta prevede o mai bună acoperire în Germania, o mai mare expunere pe panourile LED de pe marginea terenului și dreptul de a promova asocierea în principalele canale retail.

Parteneriatul cu UEFA Champions League joacă un rol esențial în strategia de creștere a brandului pe piețele emergente. Heineken® a anunțat datele și locațiile pentru UEFA Champions League Trophy Tour, care face parte din campania în derulare, „Road to the Final”.
2014 este al optulea an consecutiv în care are loc renumitul itinerariu global care acoperă America de Sud, Africa și Asia, oferindu-le fanilor din toată lumea șansa de a vedea trofeul, de a se întâlni cu super-starurile fotbalului și de a vedea o gamă impresionantă de obiecte cu valoare emoțională din istoria UEFA Champions League.

Programul UEFA Champions League Trophy Tour 2014 este:
27 februarie – 2 martie 2014: Buenos Aires, Argentina
13 – 16 martie 2014: Lagos, Nigeria
3-6 aprilie 2014: Ho Chi Minh City, Vietnam

Despre Cristian Florea

Sportiv pasionat de Social Media şi WordPress. Project Manager la Sport Local.

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>