01 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Din lumea berii numa’ vești bune

Lunea-i moartea pasiunii – începem o noua săptămâna de muncă, însă ne gândim cu drag la berea pe care am băut-o în weekend cu prietenii. Iar cum berea nu te lasă niciodată la greu, următoarele rânduri îți vor da speranțe pentru weekend-urile ce vor veni, și-ți vor face zilele din timpul săptămânii cu atât mai ușoare.

Știri

Deși i-am dedicat un întreg articol, pe departe cel mai tare eveniment din peisajul bericesc autohton este, în opinia mea, înființarea Clinicii de Bere, la Timișoara. Nu pot să va spun cât de tare-i invidiez pe timișoreni în momentul ăsta. Cel puțin la capitolul bere, Timișoara-i fruncea.

La mai puțin de o lună de la lansarea oficială, Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție anunță începerea perioadei destinate depunerii proiectelor de cercetare pe tema efectelor consumului moderat de bere asupra organismului.  Bugetul total, de 36.000 de euro, destinat burselor este pus la dispoziție de către Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, cu sprijinul Asociației Berării României.  Astfel, cei care vor îndeplini condițiile de eligibilitate prevăzute în regulamentul de înscriere, vor avea la dispoziție două luni, mai exact perioadă 30 martie – 31 mai, pentru a depune proiectele pe adresă de e-mail: [email protected].

Precizia și eficiența japoneză intră pe piața autohtonă a berii prin achiziționarea producătorului de bere StarBev, companie pentru care niponii de la Asahi s-au întrecut în oferte cu Heineken și Carlsberg. Astfel niponii au preluat controlul asupra mărcilor Bergenbier, Noroc și Staropramen în România. Din partea mea, atât timp cât curge berea și gustul se păstrează, puțin contează cine-o furnizează. Citeste mai departe
Update:  site-urile noastre de știri prea publică informații fără să verifice, dar ar trebui să mă cert și pe mine, că prea am luat de bun ce-au scris ei. Se pare că Asahi era în faza finală de achiziție a StarBev, dar până la urmă a fost achiziționată de producătorul de bere nord-american Molson Coors Brewing cu 2,6 miliarde de euro. Sursa.

Vara asta Tuborg ne cheamă iar la distracție. Rock the City, unul dintre cele mai importante festivaluri de muzică rock din România, se alătură anul acesta seriei de evenimente Tuborg Green Fest. În zilele de 29, 30 iunie şi 1 iulie 2012, în parcarea C – Romexpo, 15 trupe de calibru mondial, vor urca pe scena festivalului bucureştean.
La Mega Line-up-ul evenimentului:  Guns N’Roses, Machine Head, Saxon, The Cult, Ugly Kid Joe, Godsmack, Black Label Society, Pentagram, Sweet Savage, Lostprophets şi Within Temptation, sub egida Tuborg Green Fest powered by Rock the City vor contribui şi Evanesence şi Soulfly. Pentru mai multe detalii citiți comunicatul oficial al biroului online de presă  Tuborg.

Concursuri avem două.

Bere Timişoreana premiază suporterii devotați pe www.fotbaladevarat.ro cu premii substanțiale: 3 Skoda Octavia Combi, 10 000 de mingi, 5000 de tricouri și 240 000 de PET-uri de bere.
Beck’s România
, pagina de facebook a faimosului brand de bere, scoate la concurs “postul” de Party President. Vorba lor: “intră în cursa prezidențială pentru distracție”!    P.S.: imi place maxim cover-ul lor.

Poza zilei

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii