03 octombrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Arta urbană G-Can

Grolsch-ul a rămas eternul neconvențional și ne place la nebunie asta. Spre exemplu, pe 26 mai, lansarea noului G-Can, noua cutia de bere Grolsch cu design proaspăt, numai convențională n-a fost.

Grolsch a dat startul unui nou experiment, The G-Can Island, prin care a adunat artiști în hypermarket-urile reci, inerte din punct de vedere artistic, și i-a provocat la picturi murale, pline de culoare, pe mozaicuri de 2,4 m lungime și 1,6 m înălțime construite din 512 doze G-Can, pentru ca merchandising-ul berii Grolsch la G-Can să fie în spiritul brandului.

Mai multe detalii despre experiment și artiști găsiți aici și aici.

Kudos Grolsch-ului pentru experimentele extraordinare ce evidențiază întotdeauna spiritul exclusivist, experimentalist și plin de culoare al brandului și al fanilor acestuia.



••

•••

••••

•••••

••••••

•••••••

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii