31 octombrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Am văzut Euro2012 pe Dolce Sport

Na că s-au terminat și europenele. Avem și campioana, aceeași Spanie de neînfrânt ca la ediția precedentă. De rămas rămânem cu golurile frumoase, că tot îmi vin în minte foarfeca lui Ibrahimovic și scărița lui Sergio, care oricum avea niște conturi de reglat cu fanii. Totuși să nu uităm nici de inițiativa lui Toma Nicolau, care ne-a mobilizat și ne-a adunat grămadă, la Open Pub, ca să vedem meciurile importante așa cum se cuvine, cu prieteni mulți și bere multă. No, la partea cu berea, cel puțin pe noi, ne-a convins rapid.

Fiecare #ZiDeMeci a fost faină, bloggerii venind în numar mai mare și mai mare, la fiecare ediție. Eu am ratat întâlnirea dintre Italia și Germania, dar am prins eidițiile când s-au jucat meciurile: Spania-Franța, Anglia-Italia , Portugalia-Spania și bineînțeles finala. Aportul la buna dispoziție l-au adus și sponsorii, fără de care nu ar fi ieșit așa fain, că meciurile, sincer, au fost slăbuțe… în goluri și faze de gol, cel puțin.

Dolce Sport a asigurat transmisiunea în direct. Adidas a venit cu premiile pentru bloggerii ași în pronosticuri. Staropramen ne-a răsfățat cu Zbere, că așa-i frumos fotbalul, la bere cu prietenii. Coca-Cola a mers la fix cu câte-o Pizza Hut. Gazdă ne-a fost Open Pub.

Pe data viitoare!

[nggallery id=26]

 

Despre Sorin Neagu

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Înapoi la începutul paginii