05 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Diverse

Castigatorii “HEINEKEN pentru Comunitati” Craiova

images1

La finalul perioadei de evaluare a aplicatiilor din cadrul programului de responsabilitate sociala “HEINEKEN pentru Comunitati” – editia 2013, despre care v-am mai povestit, s-au selectat spre finantare urmatoarele proiecte: Asociatia PR Patrat cu proiectul “De la comunitati la comunitate” Asociatia Fapte Bune pentru Comunitate cu proiectul “Mentorat in Fapte Bune”. Detaliile privind punctajul obtinut de catre ONG-urile care au ... Citește »

Mândru să fiu canadian

molson-canadian

Molson Canadian, unul dintre brandurile de bere din Canada, a început o campanie de promovare a berii lor în Europa, urmărind sloganul „Proud to be Canadian”. Vă las să înţelegeţi mai bine campania urmărind clipul următor. Mie ideea mi se pare foarte bună, cu toate că a făcut şi Coca-Cola ceva asemănător. Chiar te face să fii mândru de naţionalitatea ... Citește »

Cum stau brandurile de bere în Top Social Brands 2013

untitled

Pentru al cincilea an consecutiv revista Biz a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. Topul reuneste 50 de branduri care, pe parcursul anului trecut, au integrat in mixul de comunicare cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare in social media ale momentului. Vodafone se mentine in fruntea clasamentului, urmat de Samsung, Danone, Avon, ... Citește »

Carlsberg rulllz pe Stadionul din Lille

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Colegii de la sportlocal.ro au publicat o corespondenţă semnată de Ana Maria Birta de la stadionul din Lille, unul modern, frumos, cu de toate, precum o şaorma Uitându-ne printre pozele trimise, am văzut că brandul Carlsberg apare la greu peste tot. De unde am dat şi numele acestei postări [nggallery id=94] Citește »

Două despre Ciuc

ciuc noris

Aşa s-a nimerit, că în timp ce scriam postarea de mai jos, a dat Gabriel Barliga, un mare, mare mucalit , tweetul de mai jos. Iar postarea despre care vă spuneam că tocmai o scriam este despre berea Ciuc prezentă în meniul de la legendarul loc Kon Tiki din Sibiu (da, ştiu, un site oribil), unde am mâncat una din ... Citește »

Pe unde mai umbla bloggerii trimisi de Silva

silva romania

Silva are o campanie care mie personal îmi place. Şi care se bazează pe o idee foarte simplă: trimit câţiva bloggeri într-un weekend prin anumite locuri din ţară. Simplu şi la obiect, cum se spune I-am rugat pe cei de la bere Silva, dar şi pe bloggerii “călători” să ne dea câteva cuvinte despre campanie. După cum puteţi vedea mai ... Citește »

Remus Visan, Paravion.ro: Serviciile de turism ale viitorului se muta pe smartphone si tableta (P)

Paravion-Artwork campanie educare OTA (Medium)

“In 2012, in Romania s-au vandut circa 100.000 de bilete de avion, exclusiv prin intermediul agentiilor de online traveling (OTA), iar pana la finalul lui 2013 estimam o crestere de min. 15% a acestei piete. Asistam la o modificare de la an la an a comportamentului de consum pentru serviciile turistice in Romania, ceea ce inseamna ca in viitorul foarte ... Citește »

Înapoi la începutul paginii