04 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Diverse

Timișoreana și Ursus în topul celor mai iubite branduri locale

harta celor mai iubite branduri

Seed Consultants a desfăşurat în perioada 10 – 21 iulie o campanie de recunoaştere a brandurilor locale preferate. Practic, au pus la punct o platformă pe care fiecare persoană cu acces la internet putea intra şi putea vota brandul său preferat în funcţie de zona din care făcea parte. După ce s-a încheiat perioada de votare şi s-au numărat voturile, ... Citește »

Documentar despre Fabrica de Bere Ursus de la Cluj

fabrica de bere Ursus

În luna noiembrie a anului 2010, pe internet au început să apară tot felul de articole care anunţau închiderea fabricii Ursus de la Cluj. Motivele ţineau de costurile mari de operare şi de faptul că localizarea sa în centrul oraşului Cluj-Napoca o face dificil de administrat din punct de vedere logistic. De fapt, Ursus putea produce în perioada aceea mai ... Citește »

Heineken Dropped – faza pe Maroc :D

heineken-experience-amsterdam-8

Am tot spus cât de tare ne place strategia de promovare a celor de la Heineken. Iar Dropped este de foioioi Mai jos aveţi episodul cu un american aruncat în Maroc. Şi care are de făcut ceva cu un cub de gheaţă… PS Ia citiţi ce a scris şi Cristi Florea, merită. Citește »

Cum vine asta cu “bere blondă plată”?

bere blonda plata

Colegul Alin mi-a ridicat-o astăzi la fileu când mi-a arătat poza de mai jos şi m-a întrebat dacă ştiam că în Focşani se face bere. Sau, mă rog, un fel de bere. E prima oară când aud de „bere blondă plată” şi prima oară când aud de bere cu aromă de soc. Si de bere care are în ea atât ... Citește »

Skol Design

photo-large-26442

La ei, nu la noi. ‘Saatchi & Saatchi a creat pentru Skol un recipient din aluminiu care, la cumpărare, e însoţit de un kit pe care utilizatorii ei îl pot folosi la transformarea sticlei într-un ceas, o lampă, o olivieră, o vază sau un suport de lumânări. Daca n-aş şti că e vorba de o sticlă de bere, aş spune că e ... Citește »

Înapoi la începutul paginii