13 noiembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Berile verii

Că tot vine vara (unii ar spune că a venit deja), m-am gândit să facem o scurtă recapitulare și să vedem ce beri noi își mai fac loc pe raftul din frigider. Prin urmare, ne-am amintit de:

Ursus Cooler este o inovație în brandul Ursus Breweries și se poziționează drept o bere răcoritoare. Ursus Cooler are și o variantă fără alcool (destul de ciudat, dacă mă întrebați pe mine) și conține 40 % bere și 60 % limonadă.

Bergenbier Fresh Grapefruit este primul mix de bere cu suc de grapefruit din România, cu doar 1,9% alcool. Bergenbier Fresh Grapefruit este perechea fericită a variantei cu lămâie, Bergenbier Fresh Lemon, amănunt pe care îl promovează și spotul, fiind răspunsul Bergenbier la căldura excesivă a verii.

Skol 100% MaLț, cu sloganul “Mai bere nu se poate” se bucură de o campanie națională și de un nou ambalaj. Campania “Skol 100% Malț” reprezintă, astfel, atât o lansare de produs (produs ce conține acum doar ingredientele autentice Skol, malț, hamei, apă și drojdie), cât și o campanie de imagine a brandului.

Timișoreana brună

…despre care nu știm prea multe încă, însă o așteptăm cu nerăbdare.

Timisoreana-Bruna-1-212x300

Ce-ați gustat, ce v-a plăcut?

Despre Delia Chirilă

Un comentariu

  1. Am gustat toate variantele de mai sus si as mai bea Skol ,restu’ e doar publicitate .

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>