10 decembrie 2013
BRANDUL SAPTAMÂNII: Centrul de Studii despre Bere

Heineken cauta un calator legendar pe care sa il trimita in The Voyage

Cei de la Heineken ne-au obişnuit numai cu isprăvi de mare angajament atunci când vine vorba despre promovare. Aşa cum se întâmplă, de altfel, cu “The Voyage“. Campanie prin care se caută un “călător legendar, pentru a-l trimite în experienţa vieţii sale”. Am intrat în aplicaţia de pe siteul oficial şi am urmat pentru voi “traseul”.

Evident, întâi îţi faci cont (dacă nu ai), nu durează mai mult de 2 minute, iar validarea finală a contului se face prin introducerea unui cod pe care îl primeşti pe telefon. Am văzut şi un bug (deşi e mult spus bug), adică trebuie obligatoriu să treci strada, doar că în unele comune de la noi pe buletin nu există strada, doar numărul :) Soluţia este, aşa cum face multă lume, să treacă strada Principală, chiar dacă aceasta nu există oficial :D Am făcut această precizare pentru cei care se află în situaţia asta, ca o soluţie care să le valideze contul.

Începi “călătoria”. Primul pas este după cum vedeţi mai jos.

heineken 1

Apoi trebuie, pe acelaşi tipic, să zici unde ai vrea să ajungi şi să motivezi această alegere. Presupun că motivaţia va fi foarte importantă în alegerea “călătorului legendedar”.

După care trebuie să răspunzi unei serii de 5 întrebări despre ce faci când călătoreşti, pe modelul de mai jos.

heineken 2

Şi gata :D Adică nu e ceva foarte complicat, poţi să te înscrii repede în competiţie. Şi poţi să faci asta până pe 29 iunie.

heineken 3

Un juriu va analiza toate înscrierile şi va alege doar 10 dintre cei înscrişi, care vor intra apoi într-o competiţie offline, despre care nu ni se spune foarte multe. Pe surse am aflat, totuşi, că va fi foarte interesantă competiţia din offline, chiar foarte interesantă :)

Premiul pentru câştigător va fi o excursie de 8 zile “cu escale”, adică va fi ceva de mare angajament, presupunem…

Recomandăm, ca de obicei, lecturarea Regulamentului, ca să nu aveţi surprize.

Succes!

the voyage

Despre Cristian China-Birta

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>